Sunday, September 19, 2010

kalau saya jadi (isi perkataan disini), awak jadi apa ya?


"kalau saya jadi bunga?"
"kalau awak bunga, saya jadilah kumbangnya.."

"kalau saya jadi laut?"
"kalau awak laut, saya jadilah pantainya.."

"kalau saya jadi bulan?"
"kalau awak bulan, saya jadilah bintangnya.."

"kalau saya dekoder astro?"
"kalau awak dekoder astro, saya jadilah REMOTE CONTROLNYA!"

ya..terbukti sama sekali..astro tidak akan lengkap tanpa remote controlnya..

betul! apa? tak percaya?

"tv dulu-dulu tak guna remote control pun boleh je tekan guna jari.."

memanglah..tv dulu-dulu, saluran dia cuma tv1, tv2, tv3..paling banyak pun sampai sembilan saluran..kira guna jari tangan pun boleh!
(nak kira guna jari kaki pun boleh..tapi..macam kelakar je kira guna jari kaki! hahaha)

tapi astro? kita boleh tekan daripada nombor 100 sampai 999..cuba kira berapa banyak tu? ada dekat 900 kebarangkalian!

(letih menekan butang di dekoder astro!)

argh tak kira..esok kena beli remote control baru! *bertekad!*

No comments:

Post a Comment